deneme fare


Gifdunyasi.com

10 Ocak 2015 Cumartesi

2015,gif animasyon Html sevgiliye şiirler,14 Şubat Sevgililer günü resimleri,14 şubat 2015 gif animasyon Html sevgililer günü şiirler,Sevgililer günü gifleri,gif animasyon gifdunyasi Sevgililer günü resimleri,gif animasyon Love of my life,Sevgililer günü flash kart,gif animasyon gifdunyasi Happy Valentine's card,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları,gifanimasyon happy valentine's e-card, aşk flashları,gifdunyasi 14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifdunyasi Html sunumlu resimler,gif animasyon gifler,gif animasyon grafikler,


SAKIN BENİ YANILTMA

Biliyor musun sevdiğim?
Ben seni sevdiğimde dimdiktim!
Başım bulutlara,
Gözlerim güneşe meydan okurdu.
Sonra, eğildim sevdanın önünde
Bilerek isteyerek.
Hiç gocunmadım
Onurdu diz çökmek, boyun eğmek
Ve onurdu seni sevmek…

Aydınlıklarımı öteledim senin uğrunda
Karanlığı gözlerin aydınlatıyordu nasılsa
Hiç düşünmedim, ya gözlerin kaybolursa
Sana gelirken,
İşaret koymadım yollara
Dönüş hesabım hiç olmadı senin yolunda
Hiç düşünmedim, ya yol çıkmazla son bulursa

Ben sana,
Kalbimde olmayan hiçbir şeyi söylemedim
Söylediğim hiçbir şeyi de kalbimden silmedim
Bu yüzden nerde olursan ol, nasıl olursan ol
Sana ne söylediğimi hiç unutma, unutup da
Beni aşkı hiçe sayanlarla bir tutma

Sensiz düşüncelerimi
Senli düşüncelerimle katlettim
Hayat sendin
Ölüm sensizlik
Hiç düşünmedim, bir gün sensizlik olursa
Dedim ki, “beni sensiz bırakmazsın nasılsa”
Sakın beni yanıltma!
IHSAN TURHAN
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.