deneme fare


Gifdunyasi.com

10 Ocak 2015 Cumartesi

2015,gif animasyon Html sevgiliye şiirler,14 Şubat Sevgililer günü resimleri,14 şubat 2015 gif animasyon Html sevgililer günü şiirler,Sevgililer günü gifleri,gif animasyon gifdunyasi Sevgililer günü resimleri,gif animasyon Love of my life,Sevgililer günü flash kart,gif animasyon gifdunyasi Happy Valentine's card,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları,gifanimasyon happy valentine's e-card, aşk flashları,gifdunyasi 14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifdunyasi Html sunumlu resimler,gif animasyon gifler,gif animasyon grafikler,

SEVDAM KALEMDEN DÜŞÜYOR

Şairlik; iğneyle kuyu kazmakmış,
Zihnimin ucunda sözcük üşüyor.
En zor şey; şiiri sensiz yazmakmış,
Yine kalemimden sevda düşüyor.

Zamanın ırmağı akıp giderken,
Başımda karayı beyaz ederken.
Yaramın üzeri kapandı derken,
Yine kalemimden sevda düşüyor.

Neyim, kimim, kimse dönüp bakmıyor,
Kurudu umudum, damla akmıyor.
Bağırmak istesem sesim çıkmıyor,
Yine kalemimden sevda düşüyor.

Yokluğun her yandan yolu biçse de,
Yürek yudum yudum hasret içse de.
Çare bulunmuyor yıllar geçse de,
Yine kalemimden sevda düşüyor.

Vücudumu bölüp her yana dağıt,
Namerdim, bir tek gün yakarsam ağıt.
Kucağını açmış, beklerken kâğıt,
Yine kalemimden sevda düşüyor.

Kolay mı ateşi kalpte uyutmak?
Aşk imiş maşuku cana eş tutmak.
Anladım ki mümkün değil unutmak,
Yine kalemimden sevda düşüyor


MUSTAFA ERKENEKLİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.