deneme fare


Gifdunyasi.com

17 Ocak 2015 Cumartesi

Alican SOFU,gifanimasyon Html sevgililer günü şiirler,Sevgililer günü gifleri,gif animasyon gifdunyasi Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon Love of my life,Sevgililer günü flash kart,gifanimasyon,gifdunyasi Happy Valentine's card,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları,gifanimasyon happy valentine's e-card, aşk flashları,gifdunyasi,gifanimasyon14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifdunyasi Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,

 (544x409, 252Kb)

Gifdunyasi.com

 

 

Durma Sevdalı



Durma Sevdalı..

kanat ne kadar yara varsa bize dair.

Eşkiya bakışlarını, küskün yüzüme dayama

İnsafsız dualarına
"amin"
deme birdaha

Bidaha yenik düşmeyelim aşka



Durma Sevdalı

Kanat nerde bana dair kanamışlıkları

Feryatlarımı sustur!

Kör olmuşum, Lal durmuşum sana bakarken

ezberledim senin sevdanı

hece hece, kelime kelime

Ama Artık bizim aşkımız koca bir devrik cümle!



Mechule giderken, Bavulumda umutlarım

Sevdamı sor millete

Cevap Alamayınca Kandır kendini yine!

gitti farzet

sevdi yenik düştü

malup oldu

şehit düştü

sevda yolunda öldü farzet..



Yalnızım yine.

Yalnızlığım kaldı yüreğime

Bir Ali’ydim Canım Sende Kaldı.

Can bedene küstü.

Sevda yüreğe küstü

Aklım Dilime Küstü.

Arsız bakışlarını sök yüzünden!



Durma Sevdalı

Ağlat Kendini ilk defa!

Geçti Artık!

Ali’nin CAN’ı artık kondu musallaya!

Arzail bakışlar bekler beni.



Karanlıklar BANA YAR!

Senli Dünya,

Gözlerin,

Tenin!

Artık Bana KOR!

Sevdanın En derin yükü sırtımda şimdi.

Kendime kalınca

Acıyı yaşınca

ANLADIM!



Alican SOFU

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.