deneme fare


Gifdunyasi.com

13 Ocak 2015 Salı

Bir yanlışlık yaptım demedin amma,2015,gifanimasyon Html sevgiliye şiirler,gifanimasyon Html sevgiliye mektuplar,gifanimasyon 14 Şubat Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon 14 şubat 2015 gifanimasyon Html sevgililer günü şiirler,Sevgililer günü gifleri,gif animasyon gifdunyasi Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon Love of my life,Sevgililer günü flash kart,gifanimasyon,gifdunyasi Happy Valentine's card,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları,gifanimasyon happy valentine's e-card, aşk flashları,gifdunyasi,gifanimasyon14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifdunyasi Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,

 

Dün gece hep seni seni düşündüm
Söylediklerime aklım takıldı




Uykumda bir sağa bir sola döndüm
Alaycı gülüşüne aklım takıldı



Yüzünde şüpheli bir anlam vardı
Bana ne dediysen sanki yalandı



İçimi tarifsiz bir korku sardı
Aşkımı düşündüm aklım takıldı



Açık konuş benle doğruyu söyle



Nedir bu tavırlar bu gidiş böyle



Bir yanlışlık yaptım demedin amma




Şeytana uydun mu aklım takıldı.
ALINTI

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.