deneme fare


Gifdunyasi.com

17 Ocak 2015 Cumartesi

Boş ver gerisini,gifanimasyon14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifdunyasi Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,şiirler

Gifdunyasi.com
Ben Bir
Kere Aşık Oldum Sadece"




Ben bir kere aşık oldum sadece.

Küçücük bir gülümsemeyle başladı her şey.

Oysa hiç kimseden hiçbir şey istememiştim
ben.
Daha önce de kalbimin hızla çarptığı
zamanlar olmuştu

hayatımda. Ama hiçbir zaman böylesine
ağrımamıştı sol

yanım ve böylesine güzel gelmemişti daha

önce dinlediğim hiçbir şarkı.
Ben bir kere aşık oldum sadece. Gelip
geçici hüzünlerdi

diğerleri sadece o çok sevdiğim şiirdeki
gelip geçici

hüzünlerdi yıllar sonra adlarını

bile hatırlayamadığım.
hala ve kendimden bile vazgeçebilme
kabiliyetiyle hazırdı

gönlüm damdan düşer gibi ayaklarımın

dibine yuvarlanan aşka.
Oysa ne kadar yanıldığımı zaman
gösterdi bana.

Sabahlara kadar konuşabilecekken ve
anlatabilecekken

bildiğim her şeyi sevgiye dair, susmak düştü
yine payıma.

Çünkü dünyanın en zor şeyiydi bir sevgiyi
söyleyebilmek

şayet gerçekten seviyorsanız.
Kaybedeceklerini göze alamamak

ve inadına her gün biraz daha

kaybetmektir artık yaşanılan.
Oysa ne kadar isterdim bir kerecik
olsun kendini benim

gözlerimle görebilmeni. Belki o zaman
anlardın,

beni sevmeyecek olsan bile neler çektiğimi.
Ben bir kere aşık oldum sadece



Gerisi mi?

Boş ver gerisini..


ALINTI

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.