deneme fare


Gifdunyasi.com

10 Ocak 2015 Cumartesi

Cehennemim özlem, cennetim sensin,gifanimasyon Html sevgililer günü şiirler,Sevgililer günü gifleri,gif animasyon gifdunyasi Sevgililer günü resimleri,gif animasyon Love of my life,Sevgililer günü flash kart,gif animasyon gifdunyasi Happy Valentine's card,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları,gifanimasyon happy valentine's e-card, aşk flashları,gifdunyasi 14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifdunyasi Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,


CENNETİM SENSİN


Güneşim gündüzüm mehtabım gecem
Bitmeyen dertlerim hayat bilmecem
Yıllardır dilimden düşmeyen hecem
Cehennemim hasret cennetim sensin



İlkimden sonuma en tatlı belam
Seni unutamam okunsa selam
Solmayan çiçeğim gözleri elam
Cehennemim gurbet cennetim sensin



İçimden fışkırıp taşsada hışım
Ne bahar ne yaza dönüyor kışım
Seninle başkadır nefes alışım
Cehennemim özlem cennetim sensin




Başımdan bulutlar eksilmese de
Kim var kim yok bana deli dese de
Derdim ariflerce bilinmese de
Cehennemim kahır cennetim sensin

Murat Demir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.