deneme fare


Gifdunyasi.com

17 Ocak 2015 Cumartesi

Dünya buzlu cam,2015,gifanimasyon Html sevgiliye şiirler,gifanimasyon Html sevgiliye mektuplar,gifanimasyon 14 Şubat Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon 14 şubat 2015 gifanimasyon Html sevgililer günü şiirler,Sevgililer günü gifleri,gif animasyon gifdunyasi Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon Love of my life,Sevgililer günü flash kart,gifanimasyon,gifdunyasi Happy Valentine's card,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları,gifanimasyon happy valentine's e-card, aşk flashları,gifdunyasi,gifanimasyon14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifdunyasi Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,

 (554x419, 252Kb)

Sevgilim
yetimim benim
aylar nasıl geçiyor zaman hiç geçmezken
kapılar kapalı
dünya buzlu cam

uyuşmuş gözlerimin önünde

hayat akıp gidiyor hiç kımıldamadan
ikimizin yerine dinliyorum

sevdiğin şarkı sözlerini

siyah tişörtünü giyiyorum yatarken

gömleklerini
kazaklarını
kokunu

senin rüyalarını görüyorum ölür gibi uyurken

gün boyu elimde kahve fincanı
kapıyı açmıyorum

telefonlara çıkmıyorum

başını bekliyorum geleceği olmayan hatıraların
Sevgilim
yetimim benim
nasıl da kayıtsız gülüyorsun hayata

öldüğünden haberi yok fotoğraflarının
alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.