deneme fare


Gifdunyasi.com

11 Ocak 2015 Pazar

gifanimasyon Html sevgiliye şiirler,Html sevgiliye mektuplar,14 Şubat Sevgililer günü resimleri,14 şubat 2015 gifanimasyon Html sevgililer günü şiirler,Sevgililer günü gifleri,gif animasyon gifdunyasi Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon Love of my life

Yaşım gelmiş amca.
Artık adam akıllı bi aşka ihtiyacım varmış benim..
Annem dedi.
'git bakkal amcandan yarım kilo aşk al gel' dedi.
Sende bir kilo aşk varmı bakkal amca?
Annem ekledi;
'yanmamış ama iyi pişmiş olsun,
içinde katkı maddesi olmasın,
küflenmişinden verirse şikayet edeceğimizi söyle,
dolapta ne kadar süre kalırmış, iyice öğren,
sıcakta bozulursa işime yaramaz de bakkal amcana...'
Bana özellikleri bunlardan olan yarım kilo aşk verirmisin bakkal amca?
Sonradan, çok çikolata yemiş gibi, midemin ağrımasını istemiyorum ama.
Gözlerimden, ekşi bi sakız çiğnerkenki gibi yaş dökülmesini istemiyorum.
Ben susmak, susturulmak istemiyorum bakkal amca..
Annem çok düşkündür bana..
Midem ağrıdığında; 'genemi aşık oldun sen?' yada 'oğlum okadar çikolata yenirmi yahu?' der hep..
Annem nerden biliyor benim aşık olduğumu,
Dökülen yaşlar anlaşılmasın diye sakız çiğnediğimi nerden biliyor bakkal amca?

Bana kolay kolay bozulmayanından yarım kilo 'AşK' bakkal amca.

ALINTI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.