deneme fare


Gifdunyasi.com

11 Ocak 2015 Pazar

gifanimasyon Love of my life,Sevgililer günü flash kart,gifanimasyon gifdunyasi Happy Valentine's card,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları,gifanimasyon happy valentine's e-card, aşk flashları,gifdunyasi 14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifdunyasi Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,

AŞKIN RAYLARINDA YÜREĞİM

Gidiyorum...
Başlamadan biten bir düş benimkisi,
Artık rüyam olsan da seni görmeyeceğim,
Uykumu çalan gecelere küseceğim.
Fırtınalar kopsa da sürüklese bana seni,
Feryadım olsan da seni duymayacağım.

Benim için uzak mevsimlersin,
Serabımda gül olsan da seni dermeyeceğim.
Seni kimselere sormam aradığım tek bir ümit olsan,
Adını söyleyen dillere küseceğim.

Bir daha yaşamam zemheride baharım olsan,
Hazan demine kurumuş yaprak gibi düşeceğim.

Dünyama bir güneş gibi doğsa da aşkın,
Bir yıldız ziyasında karanlığa dalacağım,
Tan yerine küseceğim,sana kör bakacağım,
Elimde eski bir kandil, akşamın yasını tutacağım.

Kırık bir düş ortasında mevsim sonbahar,
Bir buz parçası gibi soğur nefesim,
Dokunmaya kıyamadığım ey sevdiğim,
Kırıldım aşkın raylarında delik deşik yüreğim.
Düştüm bir kez,dönüş yok artık giderim.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.