deneme fare


Gifdunyasi.com

15 Ocak 2015 Perşembe

hüzün sokaklarının her kösesine adını yazar,2015,gifanimasyon Html sevgiliye şiirler,gifanimasyon Html sevgiliye mektuplar,gifanimasyon 14 Şubat Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon 14 şubat 2015 gifanimasyon Html sevgililer günü şiirler

Göz Yaslarımı Yagmurlara Ekledim


simdi
mevsim sonbahar

kopan yapraklar mıdır rüzgarın degdigi

yoksa tükenen takvim sayfalarıyla yasamım mı

aynı makamda çalan bu kaçıncı hüzün sarkısıdır

gidisinle dinledigim

ve bu kaçıncı yalnızlıgımdır

her sevdada yeniden baslayan
simdi mevsim sonbahar

hava yagmur kokarken

hiç dogmayacak bir sevdaya gebe yüregim

ve sana dokunamayan ellerimle

yalnızlıgımın sindigi

hüzün sokaklarının her kösesine adını yazar

bir gölge gibi dolanırken pesimde yalnızlık

yolların ıslaklıgında ayak izlerini ararım
ahh

bu ne hüzzam sevdadır

bu ne yalnızlık
simdi mevsim sonbahar

simdi hüzün ve yalnızlık kol kola gezerken

parolasız

isaretsiz

karanlıgını alıp yanına

yalnızlıgıma nöbet çıkarır gece
yollar uzak

yollar ayrılıklarda kesisirken

en kuytu köselerde

gözlerimin kıyısından düsen göz yaslarımı

sevda bulutlarıyla

eylül yagmurlarına ekledim

saklanma saçaklar altına
ben gelemiyorum

bırak benim yerime saçlarına dokunsunlar
Atila Isık
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.