deneme fare


Gifdunyasi.com

13 Ocak 2015 Salı

Kin,nefret kapımı çalmasın diye,2015,gifanimasyon Html sevgiliye şiirler,gifanimasyon Html sevgiliye mektuplar,gifanimasyon 14 Şubat Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon 14 şubat 2015 gifanimasyon Html sevgililer günü şiirler,Sevgililer günü gifleri,gif animasyon gifdunyasi Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon Love of my life,Sevgililer günü flash kart,gifanimasyon,gifdunyasi Happy Valentine's card,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları,gifanimasyon happy valentine's e-card, aşk flashları,gifdunyasi,gifanimasyon14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifdunyasi Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,

Akar gözlerimden sel gibi yaşlar
Tenhalara döke döke usandım
İçini çekerek sonra yavaşlar
Dudağımı büke büke usandım

Gurbette olana hasret silahtır
Kahırla kederi vurmak günahtır
Gözünü yumana beyaz siyahtır
Bağıma gül eke eke usandım

Kime anlatayım bu sol yanımı
Izdırap içiren heyacanımı
O yarin gözleri alır canımı
Ben bu aşkı çeke çeke usandım

Kin,nefret kapımı çalmasın diye
Bir gece misafir kalmasın diye
Beni bir günahkâr kılmasın diye
Söküğümü dike dike usandım

Gülizâr'ın önü kum ile çakıl
Beyninde kalmadı bir zerre akıl
Üç adım sıçrasa ikisi batıl
Ceylan gibi seke seke usandım.


Melahat Temur

 
Afet-i Devran

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.