deneme fare


Gifdunyasi.com

11 Ocak 2015 Pazar

Terk edilişten değil sana dair devrik cümlelerim,2015,gifanimasyon Html sevgiliye şiirler,gifanimasyon Html sevgiliye mektuplar,gifanimasyon 14 Şubat Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon 14 şubat 2015 gifanimasyon Html sevgililer günü şiirler,Sevgililer günü gifleri,gif animasyon gifdunyasi Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon Love of my life,Sevgililer günü flash kart,gifanimasyon,gifdunyasi Happy Valentine's card,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları,gifanimasyon happy valentine's e-card, aşk flashları,gifdunyasi,gifanimasyon14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifdunyasi Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,

 

Geride ne bıraktın
Bensizlikten başka ne var elinde...?

sen'li yarım kalmış düşlerden başka
ne bir tutam aşk
ne bir tutam sevda
sana dair..

varlığına alışmış cümlelerime
şimdi yokluğunu serpiştiriyorum
her hecesi özlem kokmakta
sana dair..

bu yarım kalmışlık değiştirdi
bendeki sen''imi
adınla başlayan her cümleme
virgül yerine
şimdilerde nokta koyuyorum
sana dair..

imlası bozuk şiirler yazıyorum artık
cennetim bildiğim gözlerine
beni nasıl ''cehennemine'' çektiğine dair..

terk edilişten değil sana dair devrik cümlelerim
ki ben hiç bi şiirimde gizli özne yapmadım seni..

''sonu olmayan masallarının kahramanıydım'' hani
yoksa aşka bir kahraman mı buldun masalına ?
kocaman bir sensizlik var benim elimde
sen söyle
şimdi
bensizlikten başka ne var elinde...?

Alıntı

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.