deneme fare


Gifdunyasi.com

13 Ocak 2015 Salı

Ve şimdi benim oyunculuğumu kanıtlama zamanım,2015,gifanimasyon Html sevgiliye şiirler,gifanimasyon Html sevgiliye mektuplar,gifanimasyon 14 Şubat Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon 14 şubat 2015 gifanimasyon Html sevgililer günü şiirler,Sevgililer günü gifleri,gif animasyon gifdunyasi Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon Love of my life,Sevgililer günü flash kart,gifanimasyon,gifdunyasi Happy Valentine's card,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları,gifanimasyon happy valentine's e-card, aşk flashları,gifdunyasi,gifanimasyon14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifdunyasi Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,

 (505x20, 2Kb)

KAPALI GIŞEDE OYNUYOR

"YALNIZLAR" Çok iyi bir oyuncu oldum sonunda!

Yalnızlar oyununda bir rol kaptım kendime.

Hem de! Baş roldeyim…

Ama tebrik etmem gereken sensin biliyorum!

Bu senin başarın ve ben seni ayakta alkışlıyorum bugün…

Zaten benden başka oyuncu da olmayacak bu sahnede!

Öyle replik falan da yok ezberleyeceğim ,

Sadece bir hüzün olacak gözlerimde

Ve dudaklarım kıvrılacak alaycı bir kendini küçümseyişle…

Sen seyretmeyeceksin bu oyunu,

Öyle seyirci de gelmeyecek izlemeye…

Sadece bomboş bir salon ve kocaman bir sahne

 Sahnede ben!

Ve sessizlik hüküm sürecek …

Kapalı gişede kapalı bir oyun benimkisi…

Sahne hafif loş olacak, benim gölgem ise perdelere vuracak

Biraz boynum bükük, bir de ellerim boşluğa uzanacak…

Ağlama sahnesi yok bu oyunda!

Gözlerim hüzünlü ama mutlaka kupkuru kalacak…

Bu gece ilk oyunum biraz heyecanlı mıyım ne?

Ama yok başarmalıyım mutlaka!

Senin yüzünü kara çıkarmamalıyım

Ve bu gece en iyi yalnızları ben oynamalıyım.

Göreceksin!

Asla yılmayacağım, öyle heyecandan korkup saklanmayacağım perde arkasına…

İşte o an geldi perdeler açılıyor ve ben yerimi alıyorum sahnede!

Kulaklarım uğulduyor!

Biraz da midemde sancı var!

 Ama olmaz şimdi vazgeçemem, iyi bir oyuncu olmayı sen öğrettin bana

Ve şimdi benim oyunculuğumu kanıtlama zamanım…

Sahnedeyim artık ve ‘’ YALNIZLAR’’başladı…

 
Alıntı
 
 
 
 
 (335x68, 27Kb)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.