deneme fare


Gifdunyasi.com

5 Şubat 2015 Perşembe

Bir ömür yanımda ol,gifanimasyon Html sevgiliye şiirler,gifanimasyon Html sevgiliye mektuplar,gifanimasyon 14 Şubat Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon 14 şubat 2015 gifanimasyon Html sevgililer günü şiirler,Sevgililer günü gifleri,gif animasyon gifdunyasi Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon Love of my life,Sevgililer günü flash kart,gifanimasyon,gifdunyasi Happy Valentine's card,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları,gifanimasyon happy valentine's e-card, aşk flashları,gifdunyasi,gifanimasyon14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifdunyasi Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifanimasyon gifler,gifanimasyon grafikler,hareketli resimler,

1 (700x549, 49Kb)

Bugün yine uykusuzum,
Bugün yine çaresizim,
Bugün yine sensizim,
Bugün yine hüsrana gebeyim,

Bana elini ver ki sevdiğini bileyim,
Sen yoksan ben bu dünyayı neyleyim,
İzin ver seninle, izin ver senin yanında öleyim !..
Sen yoksan ben bu dünya bi başıma neyleyim

Bir ömür yanımda ol
Bir ömür yanımda ol ki, sevildiğimi bileyim
Çünkü ben ölene dek seninleyim
Ben seninim, seninleyim

Bugün yine uykusuzum,
Bugün yine çaresizim,
Bugün yine sensizim,
Bugün yine hüsrana gebeyim,

Hadi ver elini de bir parça sevineyim,
Sen bana bir kez bak, bak'ki; bakışında kaybolayım,
Sen bana bir kez gül, gül'ki; gülüşünde boğulayım,
Sen bana bir kez sarıl sarıl'ki kolarında öleyim
Sen bana gel ki; seninle var olayım....

 

ALINTI


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.