deneme fare


Gifdunyasi.com

10 Şubat 2015 Salı

Çaresizim,savrulmuş bir yüreğim,gittiğin anı lanetledim,gif animasyon gifdunyasi Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon Love of my life,Sevgililer günü flash kart,gifanimasyon,gifdunyasi Happy Valentine's card,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları,gifanimasyon happy valentine's e-card, aşk flashları,gifdunyasi,gifanimasyon 14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifdunyasi Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifanimasyon gifler,gifanimasyon grafikler,hareketli resimler,

4 ??? ???????.

Uzun zamandan sonra ilk defa keşkelerle bir cümle kuracağım.Tüm yazılarımda kullandığım sular tersine akmaz lafına kendimde kulak verseydim.Yaşamazdım demiyorum ama acımı hafifletirdim belki...


Zamansızlığa mesafelere rağmen sevdim seni.Tüm küçümsemelere,yürümez diyenlere inat sevdim.Bitecek diye kimse başlamaz ki bir sevgiye.Sevgi engelleri aşar öyle ya


Ama olmuyormuş bak şu an bir şeyler yazmak istiyorum ama cümleler kayıyor ellerimden tutamıyorum.Acımı anlatacak sözcük yok henüz ya da ben bulamadım bilmiyorum.Yazmayı beceremiyorum kahretsin


Sen gideceksin günün ertesi ve ben seni durdurmak için bir şey yapmayacağım. Gömüldüğün sessizliğe sessizlikle karşılık vereceğim yüreğim çığlık çığlığa oysa.Bir elim telefonda ama aramayacağım işte aramayacağım.Ağlamıcam.


Zamanı durdurmaya gücü yetmiyor insanın,zorla sevdiremiyorsun yaptığın şirinlikler sunduğun kalp yetersiz kalıyor.Mesafeler aşılmıyormuş.Tek taraflı sevilmiyormuş olmuyormuş.


Şimdi sensizliğin içindeyim,geceden daha karanlığım.Yalnız mı yok yalnızım demeyeceğim senleyken de yalnızlıktım....


Çaresizim,savrulmuş bir yüreğim,gittiğin anı lanetledim


Keşkelerim var sana dair söylenmemiş sözlerim kurgulanmamış cümlelerim bir de ben varım sana dair senle dopdolu sensizlikle yoğrulu ben


Ağlamayacağım işte
El sallamayacağım
İnanmıyor kimse
Gözüme ayrılık kaçtı işte



Bu gece uzun olacak
ama sevgili inan senin yolun açık olmayacak
Kırık kalpleri g ö türürsün ardından
Benim kalbim peşini bırakmayacak

ALINTIDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.