deneme fare


Gifdunyasi.com

23 Şubat 2015 Pazartesi

gif animasyon Html şiirler,gifanimasyon Html mektuplar,gifanimasyon resimler, gif animasyon, gifdunyasi, flash kart,gifanimasyon,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları, aşk flashları,gifdunyasi,gifanimasyon Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,gifanimasyon gifler,gifanimasyon grafikler,hareketli resimler,

?????- (700x525, 466Kb)
Madem GeLdin....
Durma Kapımda ÖyLe Issız..
ÖyLe Sessiz..

SiLdim Geçmiş Tüm CümLeLeri,
ßir Şey SöyLe ßana,
İçinde Aşk'a Dair
Tek ßir Nefes OLsun
Ruhuma üfLeyecek.
Çizdim Üstünü

Tüm ALacakLarımın,
Geçtim Vurgun
Yediğim GeceLerden,
Çektim ALdım
ßeni Kör KuyuLardan..
Kimsenin ßir Şeyi DeğiLim
Artık...

Durma Kapımda Öyle Issız..
Sessiz ÇığLıklar Atarak...
ßoyadım ßen
Tüm KaraLarı Maviye...
Öfken Senin OLsun..
Hınca Hınç SessizLiğin de...
IssızLığına Gömdüğün
Yüreğin de.....

 

 
ßiLmediğim ßir Şey SöyLe ßana
İçinde Aşk'a
Dair ßir Nefes OLsun...
Nefese Nefes.. Nefese Ses...
Ruhuma DoLsun
Ruhum Sesin OLsun....
İçinde Aşk'a Dair..

 

Sana Dair...
ßana Dair....
ßir Nefes...
O Nefeste Tek ßir Ses.....
ßoyadım ßen
Tüm KaraLarı Maviye...

SiLdim Geçmiş
Tüm CümLeLeri,
ßana ßiLmediğim
ßir Şey SöyLe....!
ALINTI
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.