deneme fare


Gifdunyasi.com

11 Şubat 2015 Çarşamba

gifanimasyon Html sevgiliye mektuplar,sevgililer günü mektupları, aşk sevgiliye mektup, sevgiliye sitem mektubu, aşk mektupları, sevgililer günü mektupları, sevgiliye sitem mektubu, sitem mektupları, özlem,

Gece Çöktüğünde Odama Yüreğim Karıncalanıyor...
O Vakit
Sana Emanet Ediyorum Düşüncelerimi...

 
Beni Kaybediyorum Gecenin İlerleyen Saatlerinde..
Sen Oluyorsun Benliğim...


 
Özlüyorum...
Bekliyorum...
Ve Seviyorum...


 
Yokluğunda Biriktiriyorum Seni...
Bir Varsın Bir Yoksun...
Sensizliğimle Boğuşuyor Sayfalarım..


 
Sensiz Azalıyorum...


 
Hüzünü Yokluğuna Hapsediyorum..
Yalnızlığı Sensizliğimde Ağırlıyorum...
Kimbilir...Belki...
Yüreğimin En Sessiz Misafiriydi Yalnızlığım...


 
Belki De
Seninle Çoktu Sensiz Hiç YokTu..


 
Nezaman O Gelse..
Sende Buluyorum Kendimi...


 
Önce
Kokunu Çekiyorum İçime Nefes Niyetine..
Sarılıyorum Ruhuna...
Hiç Bitmeyesin Diye...
Sonra
Seni Bende Buluyorum Sevdiğim...
Seviyor Seviyorum...


 
Sana Yakın Bir Okadar Uzak...
Sensizliğimi Dinliyorum Geceler Boyu...



 
Sende
Bensizliğini Dinliyor Musun..


 
Yazdıklarıma Bakıpta Ağlıyorum Sanma
Seni Özleyince Böyle Olsun Birazda…

İNTERNETTEN



Gifdunyasi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.