deneme fare


Gifdunyasi.com

4 Şubat 2015 Çarşamba

gifanimasyon Html sevgiliye şiirler,gifanimasyon Html sevgiliye mektuplar,gifanimasyon 14 Şubat Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon 14 şubat 2015 gifanimasyon Html sevgililer günü şiirler,Sevgililer günü gifleri,gif animasyon gifdunyasi Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon Love of my life,Sevgililer günü flash kart,gifanimasyon,gifdunyasi Happy Valentine's card,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları,gifanimasyon happy valentine's e-card, aşk flashları,gifdunyasi,gifanimasyon14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifdunyasi Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifanimasyon gifler,gifanimasyon grafikler,hareketli resimler,

 

Aşk benden,ben ondan çıkamadıkça sonu yok...
Yine kendimi kendime vurdum...

Savruldukça kopuyorum sevdalarımdan...

Bitmez dediklerim yittiğinde sevmelerim korkum oldu...

Ben normal sevemiyorum anladım...

Sanırım normali de sevemiyorum...Beni sevenleri de sevemiyorum...

Nerde acımasız,sevmeyi bilmez varsa sevesim geliyor.

Belki de acıyorum sevmeyi bilmiyorlar diye.

Öğreteyim nasıl sevilir diye seviyorum.Çok seviyorum.

Sonra anlıyorum ki yüreğinde sevgiye yer olmayan sevemez.

Ne aşkımı söylüyorum ne de canım yanmadan dönüp gidebiliyorum...


İlla hoyrat rüzgarlarda salınacağım.İçimde bir şeyler

 meltemleri ararken ben hep seni arıyorum...
Asi...
Asil...
Bulamadıkça yangınlarımı körüklüyorlar...
Bir gaza geliyor herşeyden cayıyorum

 dönüşüm önce sana oluyor sonra kendime...

Hani biz seninle beşinci mevsim olacaktık hatırlar mısın?

Aşk mevsimi...Sarılmak isteyince yağmur yağdıracaktık,

kumsalda koşmak istersek güneş çıkacaktı sıcacık...

Biz birbirimizi okşayan meltemlerimizi

 tüm dünyayla paylaşacaktık...Olamadık...
Sadece 5. mevsim olamamamız bir yana

 seninle bir mevsimi bile tadamadık...

Nefretlerimiz sararken birbirini

ayrık otlarımız bitti kalbimizde.

Ellerin kendi kendine öyle kenetlenmiş ki

benimkiler boşta kaldı....

Sen sana aitsin...Ben sana ait olamadım.

Zaten bir başkasını sevecek kadar cesur değildin...

Şimdi sevdalar göçe çıkmış
Uzak diyarlarda ağlayan aşk çocuklarındanım
Ne sana yanabilirim
Ne kendime
Ben gidene değil
Kalana ağlarım
Şimdi aşkımız yalınayak sümüklü bir çocuk
Salıncağı kırık ve hep beklediği bayram şekeri çooktan erimiş
Şimdi ben darmadağınık
Sen uzak
aşkın tuzak
Çaresizlik yok derler ya
Seni tanıdım
Çaresizliğimi tanıdım....





Amaç olmamalıymış aşk...Beklenti olmamalıymış..

.Bencil olmamalıymış..Fakat ne kadar sevsem de rengini,

benim tenime yakışmamış...

Şimdi toprak tonlarında bir aşk arıyorum.

Heyecana doymadım ama
ille de huzur ille de sevda
Ve ille de aşk...
Yorulsam da sevmekten
Vazgeçmeyeceğim aşka ölüp
Aşka dirilmekten...!
Seni sevmiyorum...
Sev-mi-yo-rum....(kendime kanıtlayamasam da)
ALINTI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.