deneme fare


Gifdunyasi.com

11 Şubat 2015 Çarşamba

Seni çok seviyorum aşkım, gifanimasyon Html sevgiliye mektuplar,sevgililer günü mektupları, aşk sevgiliye mektup, sevgiliye sitem mektubu, aşk mektupları, sevgililer günü mektupları, sevgiliye sitem mektubu, sitem mektupları, özlem,


Al aşkım beni yanına dalmışım sarhoşluğuna
Bir ömrü senle aşalım al uçur beni sonsuza
Kaybetmek varsa ne çıkar
Aşkta yer yok hiç korkuya
Yine yolum sevda sokağına düştü,
Ama bu sefer umutsuzluk yok bende...
Çünkü yanımda sen varsın,
Canım, kanım, yol arkadaşım, aşkım, bitanem,...
Herşeyde sen varsın işte...
Artık gel kokunla uyuyayım
Yağmurda seninle ıslanayım
Baktıkça daha daha bakayım
yemeden içmeden de yaşayayım
Uzun zaman olmuştu yolumu kaybedeli,
Yersiz yurtsuz dolanıyordum...
Sonra sen çıktın karşıma,
Kendini bile kaybetmiş olan bu zavallı bedeni tekrar hayata tutundurdun...
Bu zavallı bedendeki koskocaman yürek sevdi seni...
Bir daha asla sevemem diyen bu yürek,
Seni görünce kendini kandırdığının farkına vardı...
Sevda çiçekleri tekrar sende filizlendi,
 
Öyle günler var ki baştan sonu gelmiş
Böyle istenmiş sen yaşamalısın
Ayrılık beter ölümden tanrı yazmasın
Aşkımı benden kimse ayırmasın
Artık gel kokunla uyanayım
Yağmurda seninle ıslanayım
Soru sormadan an be an sadece durayım
koynunda sessizce ısınayım
Bu sefer dahamı canlılar ne?...
Onları hiç susuz, sevgisiz bırakmıycam,
Beni hayata tutunduran,
Beni sende bulmama yardımcı olan bu çiçeklere asla hoyrat davranmıycam...
Bu yürek ne seni incitecek kadar vefasız,
Ne de incitilmeye dayanacak kadar güçlü...
Sen de sahip çık bu yüreğe bitanem,
Sevdalın senden uzağa düşsede kalbi hep senin için atacak,
Sana hasret kalacak, sana yanacak, seni sevecek...
Seninle yıllarını geçirse bile senden asla bıkmayacak,
Senden vazgeçmekmi?Aklının ucundan bile geçirmeyecek!...
Biz dünyayı çok sevdik ölüm bizden uzak olsun
Aşık olduk yüreklendik kader bizden yana dursun
Hasretliği çektirme Tanrım gözümüz yollarda kalmasın
Ne istersen al ***ür ama sevda bize aşk bize kalsın
Birbirimizde son bulacağız...
Senden öncesi gerçek sandığım aldatmaca bir rüyaydı,
Seninle mutlulukları, hayalleri, gerçekleri tüm çıplaklığıyla yaşayalım...
Ne anlık yaşayalım, nede geleceğe bırakalım...
Sevdamız nefeslik olsun,
Ama hiç bitmeyen bir nefes...
İnsanın çektikçe çekesi gelen,
Her çekişte mutluluğun doruklarına ulaşan,
Bağımlılık yapan bir nefes...

 
Nefesimsin bitanem, hep öyle kal...
Al canım beni yanına sevgiye çoktan acıktım
Sen miydin kaderden yana işte ben de sana düştüm
Kaybetmek varsa ne çıkar aşkta yer yok hiç korkuya
Susadığımda suyum, acıktığımda aşım,
Hüzünlendiğimde kalbimden gelen mutluluğumsun...
Seni çok seviyorum aşkım,
Bu sevgiyi ne kalbim ölçecek kadar hesap kitap biliyor,
Ne de ölçülecek kadar az...
Kalbimin anahtarı sende,
Onu kalbinin en güzel yerine as...
Mutluluğu aradığında o anahtarın açtığı kalbe yönel,
Sana mutluluğu tattıracaktır...
Dokun bana ,sokul bana
Seninle olup olan her ayrı yıla ceza
dokun bana,dokun bana.
İNTERNETTEN
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.