deneme fare


Gifdunyasi.com

25 Şubat 2015 Çarşamba

Tarifsiz Bir Korku,gif animasyon Html şiirler,gifanimasyon Html mektuplar,gifanimasyon resimler, gif animasyon, gifdunyasi, flash kart,gifanimasyon,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları, aşk flashları,gifdunyasi,gifanimasyon Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,gifanimasyon gifler,gifanimasyon grafikler,hareketli resimler,


Dün gece hep seni seni düşündüm
Söylediklerime aklım takıldı




Uykumda bir sağa bir sola döndüm
Alaycı gülüşüne aklım takıldı



Yüzünde şüpheli bir anlam vardı
Bana ne dediysen sanki yalandı



İçimi tarifsiz bir korku sardı
Aşkımı düşündüm aklım takıldı



Açık konuş benle doğruyu söyle



Nedir bu tavırlar bu gidiş böyle



Bir yanlışlık yaptım demedin amma




Şeytana uydun mu aklım takıldı..


ALINTI
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.