deneme fare


Gifdunyasi.com

4 Mart 2015 Çarşamba

En güzel şiirler , en hit şiirler,gifdunyasi aşk mektupları,Aşk Mektupları, Sevgiliye Mektuplar, Sevgi Dostluk Mektupları, Veda Mektupları, Aşk Mektupları, Sevgiliye Mektup, Aşk Mektubu, Ask Mektupları,aşk şarkıları,aşk şiirleri,resimli şiirli kartlar




 
ASIK OLDUM

Bakinca aklim sasirtan
Bir guzele asik oldum
Mavi gozlu pembe yuzlu
Bir guzele asik oldum.

Incecik bir selvi dali
Ebe arinin has bali
Sevince guzel sevmeli
Bir guzele asik oldum.

Sari saclari gazeldir
Ilik,ilik esen yeldir
Ben bulbulum oda guldur
Bir guzele asik oldum.

Kis eden yaz-bahari
Durmaz cosar ask pinari
Veren butun acilari
O guzele asik oldum.

Mecnun gibi cole salan
Leyla olup ettin talan
Barkusun aklini alan
Bir guzele asik oldum.

Ahmet Barkus
  Gifdunyasi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.