deneme fare


Gifdunyasi.com

18 Mart 2015 Çarşamba

gif animasyon Html şiirler,gifanimasyon Html mektuplar,gifanimasyon resimler, gif animasyon, gifdunyasi, flash kart,gifanimasyon,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları,en güzel şiirler , en hit şiirler,gifdunyasi aşk mektupları,Aşk Mektupları, Sevgiliye Mektuplar, Sevgi Dostluk Mektupları, Veda Mektupları, Aşk Mektupları, Sevgiliye Mektup, Aşk Mektubu, Ask Mektupları,aşk şarkıları,aşk şiirleri,resimli şiirli kartlar ,aşk flashları,gifdunyasi,gifanimasyon Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,gifanimasyon gifler,gifanimasyon grafikler,hareketli resimler,

 (552x413, 94Kb)
 
Seninle biten bir gecenin sabahından

Yine sana sesleniyorum yar..

İznin olursa yüreğine ihtiyacım var.

Bırak gözlerin gözlerimde kalsın

Yüreğimin yüreğine söyleyecekleri var..
Sana seni anlatacağım için midir bilmem
ama

İlk defa cümlelerimde bir telaş var

Nefes nefese hecelerim

Sevdan uğruna bir araya gelmek için
savaşıyor harflerim

Belki de bundan sonra hep kifayetsiz
 kalacak şiirlerim

Seni hak ettiğin gibi anlatamayacakları
 için

Biliyorum boynu bükük olacak bundan
 sonra cümlelerimin..

Sevdiğim..

Yoluna öldüğüm, “ ömrüm “ dediğim

Sebebim..

Sesin sesime değdiğinde

İçime çizdiğin gökkuşağının bütün
renklerini,

“ seviyorum seni “ dediğinde

Yüreğimde kanat çırpan kelebekleri,

Ayı, yıldızı, güneşi,

Günleri, ayları, seneleri,

İsmini, cismini, soluduğun nefesi

Sebebi sen olduğun için seviyorum

İçimde biriken bütün tereddütlerin üzerini çizerek,

Zincire vurduğum bütün duygularımı
azad ederek,

Sana ait olduğumu, benim olduğunu bilerek,

Seni sevmeyi seviyorum yar

“seni seviyorum..”
Sen benim miladımsın..

Senden öncesi ve senden sonrası var artık

Ben her şeyimi

Senden sonrasına emanet ettim

Seninle geçecek bir ömre “ helal “

Sensiz alınacak tek bir nefese bile ” haram“ dedim


Konuşurken bitmesin dediğimiz

Uğruna savaş açtığımız saatler tanık

Unutma yar unutma

Ben, sen varsan varım artık...

 

alıntı
 
 
ALINTI
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.