deneme fare


Gifdunyasi.com

22 Aralık 2014 Pazartesi

ADI AŞK,gifanimasyon Html Özel Sunumlu Şiirler,Html Sunumlu Romantik gifanimasyon Yazılar,Html Sunumlu Duygusal Şiirler,


ADI AŞK

"ÖLMEDEN ÖLÜNÜR MÜ?

 BEN ÖLDÜM, YILDIRIM DÜŞTÜ BİR YANIMA

 YAŞAMIYORUM ARTIK”.

 

Yaşamıyorum ya. Herkes yaşadığımı sanıyor, kandırıyorum onları. Nefes almak, vermek, yemek, içmek, gezmek, çalışmak yaşamak sanıyorlar. Oysa yaşamak, istediğinle istediğin yerde olmaktır. Sevmektir, paylaşmaktır, düşünmektir vermektir. Beklemeden vermektir hem de…

Yaşamak; Bir şarkının sözünde, notasında kendini bulmaktır. Bir tatlı gülücüktür gözlerde verilen. Sıcacık tensel bir dokunuştur, okşanan bir saçın yumuşaklığıdır. Bir dilden dökülen tatlı sözcüktür ılık ılık. Seninse, seninim diyorsa. Bugün için, yarın için değil bir ömür içinse. Geliyor ve gelecekse, seviyor ve sevecekse...  Sadece yaşamak değil gümbür gümbür yaşamaktır bu.

Gerisi felçli bir yüreği bir ömür sürüklemektir.

Gerisi vurgun yemiş duyguların çırpınışıdır. Ağustoslar da üşümektir titrercesine. Renk körü misali bakmaktır doğaya...

Hele bir de  sevdiğin,   başkasıyla mutluysa sevdanın müziğinde..

BU YAŞAMAK DEĞİL, YAŞARKEN ÖLMEKTİR...


Aytül Kahraman

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.