deneme fare


Gifdunyasi.com

31 Aralık 2014 Çarşamba

Birileri bir şeyler söylesin Şu vefasız insanlara,gifdunyasi,2015sevgililer günü ingilizce resimler ,2015sevgililer günü kalpleri ,2015sevgililer günü kapak resimleri , 2015sevgililer günü kartlar ,2015sevgililer günü kartlar resimler , 2015sevgililer günü kartları ,2015sevgililer günü kartı ,2015sevgililer günü resimler



Seninleyim.." olsun isterdim son cümlem...ama sensizliğe yattım bu gece..sensizliğe,derin bir sessizliğe uyandım bu sabah..eve terk edilmişliğin kokusu sinmiş..camları da açık birakmıştım ama...geçmemiş kokun... kapıyı da aralık bırakmıştım..belki döner gelirsin diye..belki dayanamazsın yine... aslında uyumadım hiç gece..gelirsen beni uyurken seyretmeyi seversin diye öyle yaptım..sensiz geçen ilk gecemde uyumadım..kendimi kandırdım..sanki bilerek terk etmişsin gibi beni,dönersin diye bekledim..gökler ağladı böyle sefil,böyle büyük,böyle masumca ortada kalışıma... "Caddeler karanlık caddeler ıpıslak Yalnız geçen ilk gecemde gökler ağlıyor Gözlerim kızarmış gözlerim şişkin Sensiz geçen ilk gecemde gökler ağlıyor hiçbir şeye gitmedi elim ardından...kalan bir kaç parça eşyanı toplamaya gitmedi...dağınıklığın var hala odada..toplamazsam,hiç gitmemiş gibi olacaktın sanki..o an orda kalırsam zaman gittiğin yerde duracaktı sanki...sanki bir adım daha uzaklaşmayacaktım senden...sanki azrail hiç çıkmayacaktı evden..sanki beni de alıp öyle gidecekti... "Birileri bir şeyler söylesin Şu vefasız insanlara Nasıl nasıl nasıl... Nasıl katlanırım?... " ama rahat bırakmadı beni zaman...kapıcı geldi ekmek istiyor muyum diye...onsuz nasıl yaşarım,onsuz nasıl nefes alırım..ne ekmeği ne suyu diyemedim..!çöp var mı diye sordu..benden ala çöp mü var,benden ala enkaz mı var ,al beni at şehrin en uçsuz bucaksız köşesine diyemedim..!kimselere diyemedim...yokluğun ne denli büyük,yokluğunu küçücük içime sığdırmak ne denli zor diyemedim... "Senin boşluğun büyük Yapayalnız bu dünyada Nasıl nasıl nasıl... Nasıl yaşarım?.." artık siyah da kar etmiyor matemime...suskunluğum da yetmiyor..susuyorum...nasıl katlanılır bilmiyorum..susuyorum.. harflerimi göğe saldım.

 

Alıntı
Gifdunyasi.com

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.