deneme fare


Gifdunyasi.com

24 Aralık 2014 Çarşamba

Yazdığım son satırlar,gifanimasyon,Html Sunumlu Şiirle,Html Özel Sunumlu Şiirler,gifanimasyon Html Sunumlu Romantik Şiirle



 
Bu
Yazdığım son satırlar sana...
Artık ne ismim ne şiirlerim
Ne gölgem çıkmayacak karşına
Hiç bir yerden...

 
Hiç bir şey
Beni hatırlatan hiç bir iz kalmayacak
Ne günden ne geceden...
Bir yaş gibi siliyorum kendimi gözlerinden...

 
Duymayacaksın artık
Ne ses ne nefes
Ne şarkı sözlerine sitem
Hiç bir şey kalmayacak maziden
Bana ait ne varsa alıp
Yaralı bir güvercin gibi
Son bir çırpınışla
Uçacağım ellerinden

Ne lodos fırtınalarım olacak artık
Seni rıhtımlara sürüyen
Ne de poyrazlarımda
Acı soğuğum kalacak iliklerine dek işleyen ...

 
Hüzünlü eylüllerimi
Kasvetli şubatlarımı
Kararsız mayıslarımı
Ve çorak ağustoslarımı alıp gidiyorum
Bu taşı toprağı
Havası suyu sen olan şehirden....

Sokak çocuklarının kocaman kara gözlerine bakıp ta
Uzanan avuçlarına bıraktığın bozuk para misali
Verdiğin sevgiyi dağıt şimdi
Kime istersen

 
Derin bir nefes gibi içine çekip
Sonra bıraktığın ben
Vaz geçtim senden...

 
Hadi şimdi git nereye gidersen
Camlarda yol gözleyen telaşlı bir anne gibi
Merak eden
Ve seni senden çok düşünen ben
Vaz geçtim senden...

 
Gidiyorum
Bu havası suyu
Taşı toprağı sen olan şehirden....

 
Vazgeçtim senden
Vazgeçtim senden..

Alıntı







 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.