deneme fare


Gifdunyasi.com

31 Aralık 2014 Çarşamba

O seni düşünmek yok mu,gifdunyasi2015valentine’s day gifts ,2015valentines day cards ,2015valentines love pictures , 2015ı love you card ,2015ı love you cards



O seni düşünmek yok mu..Geceler dolusu seni düşünmek Sarılmak karanlıklara sen diye Sen diye kucaklamak yorganı sarılmak, okşamak, öpmek O seni beklemek yok mu Her gün sabahlara dek uykusuz beklemek yalnız ve uykusuz Ahh,Her ayak sesinde sen diye kapıya koşmak,Her kapı gıcırtısında sensin diye beklemek bilemezsin Bir defa yaşamaktır o, bin defa ölmek gibi,Seni düşünmek yok mu Benim kadar kimsenin seveceğine inanmadığım zamanlarımdayım. Seni düşündüğüm saniyelerdeyim ve özlemine hasret ördüğüm dakikalarda... Her saniye seninleyken sana kavuşmanın heyecanı ile beklemek varya,her dakikası bir ömür gibi, O seni sevmek yok mu..Herşeye sen diye bakmak.Seni Kıskanmak her şeyden, Hüzünlü bir parça çalan bestecinin yorgunluğuyla seni sevmek, O seni sevmek yokmu, Senin yanında olan, seninle konuşan herkesi çocukça kıskanmak. Sensiz gecelerde sana söyleyemediklerimi yıldızlara aya anlatmak gibi seni sevmek,Seni sevmek yok mu,Okuduğum kitabın sayfalarında dinlediğim şarkıların, türkülerin, şiirlerin her mısrasında seni bulmak gibi, Sevdikçe tamamlandım, bütünlendim. Biri vardı ağlayan gecelerce biri vardı sana tutkun, o bendim Ben seni sevdim mi ? Sevdim en büyük en solmayan güller açtı içimde O seni özlemek yok mu Saçlarını, ellerini, dudaklarını özlemek. Uzun uzun gözgöze gelmek seninle Seninle bir olmak, beraber olmak, Gecenin en zifiri anında bile odamı aydınlatan bu aşkı özlüyorum en çok da her gün duyabilmek için çırpındığım sesini. Seni özlüyorum işte, Her kavgamızın sonunda çekdiğim sancıları, seni kaybetmek korkusu yüreğimi bir bıçak gibi kestiği anları bile. Seni özlüyorum kabul ettim artık bunu.. Seni özlemek yokmu Yüreğime işlemişim seni sensiz gecelerde bir dantel gibi ince ince düğümlerle... Çözülemezsin çözmem seni. Oradasın orada kalmalısın. Çünkü bir tek sen bu yüreğe yakışırsın. Kaderimi öre öre özledim Dertlerim büyüdü gözüm yaşıyla Besledim aşkını sevgi aşıyla, Göz yaşlarımı sile sile özledim...Hem gülüm oldun hem de dikenim. Yaza yaza bitti artık kalemim Sensizlikle doldu. Yalnız aldığım nefes bile hasret kokar oldu, O seni özlemek yokmu... Özlemin ü büyüyor içimde Sensiz kalmayı kaldıramıyor yüreğim. O seni gizlemek yok mu Kuşlardan, çiçeklerden bile kıskanıp gizlemek,Herkesten herşeyden gizlemek seni,hatta kendimden bile,Seni saklamak içimde delice, divanece Öylece yaşamak seni, O anın sesizliği ile seni öylece sevmek seni.Ve seni kaybetmek yok mu Bulduktan sonra seni kaybetmek İşte o beni yakan, yıkan, solduran Ses versem de duyamazsın artık. Sana beni armağan etmiştim ya Şimdi bensizliği bırakıyorum,Gözlerimi,gülüşümü,yüreğimi alıp gidiyorum Ilık ılık sevmiştim seni Hesapsız sevmiştim..Kimsenin sevmeyeceği gibi …. Ötesi yoktu işte..Öncesi de..Hesapsız sevmiştim, Üşüyorum bir yıldız ayazında Tıkanıyor hıçkırıklarım Bir yumru oluyor boğazımda,Yağmurlarında bir su damlası yüreğim Tipilerinde kar tanesiyim Çözüyorsun beni yine geceye Tutsak oluyorum sendeki tek bir heceye Titriyor dudaklarımda Gözyaşlarım düşer satır aralarına... Seni anlattığım iki kelimenin arasındaki boşlukta kaybolurum. Ve bana sensizlik ağır gelir bir tanem...! yüreğim karanlık düşlerde kederli gecelerde hatırla beni,uzaklardan gelen sesimi dinle pişman değilim SENİ SEVDİĞİME...
Alıntı
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.