deneme fare


Gifdunyasi.com

24 Aralık 2014 Çarşamba

Gülen gözlerin ardında saklı kalmış bir gözyaşıyım,gifanimasyon,Html Sunumlu Şiirle,Html Özel Sunumlu Şiirler,gifanimasyon Html Sunumlu Romantik Şiirler

Aranıpta bulunmak istenmeyen bir yalnızlığım…
Geçtiğim sokaklarda ayak izlerim…
Bir çift gözde aranıyorum adım adım…
Kaçıyorum zifiri bakışlardan…
Hüzün kokan tenlerden…

Gülen gözlerin ardında saklı kalmış bir gözyaşıyım…

Ben ki gizliyim soğuk gülüşlerde…
Bir yakarışta hece hece dökülüyorum olur olmaz…
Adım başına bir damlayım şimdi…

Kırgınlıkların arasında unutulmuş bir hayalim…

Unutuluyorum bir gün doğumu…
Ansızın beliriyor rotasız düşüncelerde rengim…
İsteyene pembe isteyene mavi…
Mutluluğa beyaz…
Acıya siyah…

Aynada asılı kalmış bir tebessümüm…

Alacalı yalnızlıklar kuşağındayım…
Bir kadeh tokuşturuyorum anlamsız bakışlara…
Aynada ki yüzüme takılıyor gözlerim…
Gülüyorum kendimde gördüğüm anlamlara…
Bırakıyorum aynadaki halimi olduğu gibi
Uyuyorum düşünce bulutlarında…

Dilde mühürlenmiş bir suskunluğum…

Gözlerimi acıya açıyorum…
İçimi yıkıp yağmalıyor sesler…
Kendi içimde kıvranıyorum…
Sesime uçurum çığlıklarım…
Kendime lal dilim…
Duyulmuyorum…

Ve ben hiç bilinmiyorum...

ALINTI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.