deneme fare


Gifdunyasi.com

25 Şubat 2015 Çarşamba

Bir gün beni sevmeye başlayacağını umarak başımı yastığa koyuyorum,gif animasyon Html şiirler,gifanimasyon Html mektuplar,gifanimasyon resimler, gif animasyon, gifdunyasi, flash kart,gifanimasyon,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları, aşk flashları,gifdunyasi,gifanimasyon Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,gifanimasyon gifler,gifanimasyon grafikler,hareketli resimler,

АБМ


Kulaklarında bir ayet gibi çakılı kalsın söylediklerim!


Yalan… Yalan… Yalan…
Yalanlar arasında yalınayak kalmış bir yolun yolcusuyum artık…
Yalanlardaha yeni başladı…
Oyun içinde oyunlar yazdım geceler boyunca
Uykusuz yarı alkollü ve yarı korkak…
Üzerimdeki hüzün ve yalnızlık hissi delip geçti tüm hayallerimi
Sustum…
Sustukça kahroldum kahroldukça sustum!

Kurduğum gereğinden uzun cümlelerde kaybettim seni
Kurduğum/uz gereğinden uzun düşlerde kaybettik Bizi!
Yokluğun en kalabalık yalnızlığımdı benim en frenlenemeyen en şizofren yanım!
Yokluğun çığlık çığlığa söylediğim en kutsal ilahim!

Yokluğun içimde birbiri ardına depremler yarattı.
Kullandığım alfabeden hangi harfi çıkarsam içimde açtığın boşluk yok olurdu?
Vazgeçtim yalanlarımdan geldim sana!
Kötürüm kalmış bir çocuk gibi koştum sana!

Her sevişme eksilmektir; her sevişme cellâdıdır aşkın!
“Gerçekten!” diyordum ya hani
“Gerçekten aşığım sana…”
Kulaklarında bir ayet gibi çakılı kalsın söylediklerim…
Unutma.
Sana “gerçekten âşık” bir kadın olarak hatırlamanı istiyorum beni.
O kadar büyüdü ki içimdeki aşk bak! Senin yanında hep susuyorum!
Var oluşum varlığına armağan edilirken bir kez bile kırpmadım gözlerimi…
Bensiz nefes alamayan bir adamdı tek arzuladığım!
Hayatımda hep çok çaba harcamak zorunda kaldım ; duyabilmek için “Seni seviyorum..” cümlesini...
Yalan da olsa duymak istedim duymadan yaşayamam paramparça olurum sandım!
Bir insan beklentisiz sevilmez miydi?
Hâlâ inatla beni gerçekten sevebilecek tek insan olduğuna inanmak istiyorum!
Bir gün beni sevmeye başlayacağını umarak başımı yastığa koyuyorum.
Ve her sabah belki de bu yüzden kan ter içinde uyanıyorum!

Ve bedenim sözcüklerimin arasında boğuluyor..
Bitmek bu olsa gerek..

Gittim ben!

 

 

AFET-İ DEVRAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.