deneme fare


Gifdunyasi.com

23 Şubat 2015 Pazartesi

Yalan,gif animasyon Html şiirler,gifanimasyon Html mektuplar,gifanimasyon resimler, gif animasyon, gifdunyasi, flash kart,gifanimasyon,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları, aşk flashları,gifdunyasi,gifanimasyon Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,gifanimasyon gifler,gifanimasyon grafikler,hareketli resimler,

 

 

Sarıl bana aşkım

Beyaz bulutlar geçiyor üstümüzden
Yaşayan her şey sende çiçek açmış
Boşuna beklememişim bunca zaman
Yaşadığım her şeyin bir nedeni varmış

Beklemediğim bir anda girdin hayatıma
Sana sarıldığım gibi sarıl bana
Sen geldin bahar geldi

Bundan sonra kalbimde senin için çarpacak
Gözlerinle uyanıp sensiz geçen yılların
Acısını çıkaracak

Bana sensiz içtiğim
Su bile yalan şimdi sen deli ben sana deli
Beni yalnız bırakma sen bile bilemezsin
Ne kadar tutkunum sana
Alıntı
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.