deneme fare


Gifdunyasi.com

10 Şubat 2015 Salı

Kapat gözlerini ben geliyorum,gifanimasyon Html sevgiliye şiirler,gifanimasyon Html sevgiliye mektuplar,gifanimasyon 14 Şubat Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon 14 şubat 2015 gifanimasyon Html sevgililer günü şiirler,Sevgililer günü gifleri,gif animasyon gifdunyasi Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon Love of my life,Sevgililer günü flash kart,gifanimasyon,gifdunyasi Happy Valentine's card,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları,gifanimasyon happy valentine's e-card, aşk flashları,gifdunyasi,gifanimasyon 14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifdunyasi Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifanimasyon gifler,gifanimasyon grafikler,hareketli resimler,




.·:*KaPaT GöZLeRiNi SaNa GeLiYoRuM*:·.


Bakakalırsın geçip giden o deli saniyelere
Gidenlerin ardından bakakalırsın
Bir hüzün konar kirpiklerine
Oradan da yüreğinin kuytularına akar
Sen bilmezsin sensizlik ah nasıl yakar
Kor ateşi elde tutmak kadar
Ve ben bakakalırım senin ardından
Senin geçtiğin yollara yarenlik yaparım
Seni düşünürüm sadece seni yaşarım
Ve bu kahrolası yokluğumda seni ararım
Sen misin boşluğun içinde
Yoksa boşluk mu senin içinde
Unutma gece perisi
Bir gece yarısı göğsünün üstüne çökeceğim
Gözlerini her kapattığında beni göreceksin
Bir gece ansızın geleceğim yanına
Ellerini ellerime alıp, gözlerimi kapatıp
Seni öpeceğim
Sen her gece sol yanını boş tut
Belli olmaz ne zaman geleceğim
Belki kıyılara çarparım hırçın dalgalar gibi
Belki bir güvercin olur omzuna konarım
Belki bir yağmur damlası
Belki de bir rüzgar
Her ne olursam olayım pencereni tıklayacağım
Bir kitaptayız seninle
Bir sayfasında sen, diğer sayfasında ben varım
Bir rüzgar esecek sert mi sert
Ve kitap kapanacak
Kapat gözlerini ben geliyorum.....!


ALINTI
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.