deneme fare


Gifdunyasi.com

11 Ocak 2015 Pazar

Sen yoksun,2015,gifanimasyon Html sevgiliye şiirler,gifanimasyon Html sevgiliye mektuplar,gifanimasyon 14 Şubat Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon 14 şubat 2015 gifanimasyon Html sevgililer günü şiirler,Sevgililer günü gifleri,gif animasyon gifdunyasi Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon Love of my life,Sevgililer günü flash kart,gifanimasyon,gifdunyasi Happy Valentine's card,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları,gifanimasyon happy valentine's e-card, aşk flashları,gifdunyasi,gifanimasyon14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifdunyasi Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,


 İkimiz'de Birbirimizde Olmayan Şeyler Aradık ;  - Sen Bende Kusur , Ben Sende Huzur  
Adım yalnızlık artık
Her adımda yalnızlık.
Sormuyorum yıldızlara neredesin diye kaç zamandır.
Yalvarıyorum rüzgarlara fısıldamasın diye adını
Günden güne büyüyor hasretinin yangını
Alışmalıyım diyorum sensizliğe
Bak, sensizlik çok olmuş bana alışalı
Nereye gitsem, hangi kapıyı çalsam,
Sırtımda sensizlik;
Bırakıp kaçtığımı düşünürken
Vefalı bir kedi gibi
Alıyor kokumu,
Buluyor beni her yerde.
Ne yapsam olmuyor
Unutamıyorum bakışlarını
Hangi kapıyı çalsam
Kapıyı, sensizlik açıyor.

 
Yüreğimde sayısız sevda
Bağrımda neşter yaraları,
Hiç aklımda yokken çıktın karşıma
Yoktan yere dar ettin bana buraları
Unutmalıyım diyorum ismini
Gece yarıları adını haykırarak uyanmamalıyım uykulardan
Tekrar görsem diyorum bir kere olsun
Bir fotoğraf karesi gibi kaydetsem yüzünü.
Ne olurdu serap misali kaybolmasaydı
Yitip gitmeseydi avuçlarımdan su gibi.
Beni bekliyor elemli, kederli
Ve her saniyesi heder geceler.
Her kaldırım taşında sanki ayak izin
Her sokağında bu şehrin hayalin yürüyor;
Sen yoksun.

 
Ne yapsam, ne etsem çaresi yok,
Her çiçek biraz gül, her gül biraz sen kokuyor.
Ve ben;
Hangi şehre gitsem her sokağı sen
Hangi ülkeye gitsem başkenti, sensizlik oluyor.
ALINTI

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.