deneme fare


Gifdunyasi.com

17 Ocak 2015 Cumartesi

Vurduğun her yerden gül biter sanma,gifanimasyon Html sevgiliye şiirler,gifanimasyon Html sevgiliye mektuplar,gifanimasyon 14 Şubat Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon 14 şubat 2015 gifanimasyon Html sevgililer günü şiirler,Sevgililer günü gifleri,gif animasyon gifdunyasi Sevgililer günü resimleri,gifanimasyon Love of my life,Sevgililer günü flash kart,gifanimasyon,gifdunyasi Happy Valentine's card,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları,gifanimasyon happy valentine's e-card, aşk flashları,gifdunyasi,gifanimasyon14 şubat Sevgililer Gününe Özel,gifdunyasi Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,

YAR OLAMADIN
Vurduğun her yerden gül biter sanma!

Sen beni ilk defa yaralamadın

Ben sana kul köle olurdum amma

Sen bana bir günlük yar olamadın
Bu kadar yüklenmek var mı susana

Yerimde olup da çıldırmasana

Ben gönül köşkümü açtım da sana

Sen sokak kapını aralamadın
Hançerle mavzerle yıkılmazdım da

Süründüm aklımı senle bozdum da

Ben sana yüzlerce roman yazdım da

Sen bana bir satır karalamadın
Onbinde bir kula kısmet olsam da

Kadrimi bilmedin nimet olsam da

Ben senin bağına rahmet olsam da

Sen benim dağıma kar olamadın
Kalplere şifalar sunan meyveydim

Her keyfe kedere derde devaydım

Ben senin bahtına gülen ayvaydım

Sen bana ağlayan nar olamadın
Yıllara mal oldu gözümden düşmen

Ey şimdi aynayla kavgalı düşman

Her zaman mahsupsan her zaman pişman

Sen kendi kendine yar olamadın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.